За перший квартал цього року ОПЗЖ витратила 60 млн грн державних бюджетних коштів на рекламу на телебаченні.
Про це повідомив Комітет виборців України.
Йдеться про звіт щодо витрат за січень-березень 2020 року.
Гроші ОПЗЖ отримала з держбюджету в рамках відшкодування витрат на передвиборну агітацію під час парламентських виборів.
Більшу частину коштів отримав телеканал "112 Україна". Сукупно партія перерахувала ТОВ "Інформаційне агентство "112-Україна" 23 млн бюджетних грошей (6 лютого і 4 березня). Кошти перераховано за "послуги із забезпечення розміщення рекламного відеоматеріалу".
Ще 16 млн перераховано ТОВ "Телерадіокомпанія "Нові комунікації" (телеканал ZIK), як оплата за послуги з розміщення в ефірі рекламних відеоматеріалів.
19 млн отримало ТОВ "Новини 24". Також - за розміщення рекламних відеоматеріалів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Довжина - 92 м. Ціна - $200 млн. На якій яхті ходить Медведчук
"Українські платники податків фактично оплатили рекламу партії на низці телеканалів. На практиці це означає витрачання бюджетних коштів на вітер. ОПЗЖ витрачає бюджетні кошти на самопіар.
Такі дії не порушують чинне законодавство, однак суперечать самій ідеї державного фінансування партій. Тому вкрай важливо внести зміни до закону "Про політичні партії в Україні" і заборонити партіям витрачати державні кошти на оплату реклами", - каже голова КВУ Олексій Кошель.
У червні минулого року повідомлялося, що народний депутат, соратник Медведчука Тарас Козак купив телеканал ZIK. Тепер нардеп є офіційним власником 3 медіа, раніше він купив "112 Україна" і NewsOne. Ці телеканали називають ресурсами Медведчука.
Коментарі