Другий за кілька днів скандал навколо санкційних обмежень проти країни-агрессора яскраво проілюстрував плутанину, яка панує в цій сфері.
Про це заявив політолог Володимир Фесенко, коментуючи доручення уряду Державіаслужбі та Украероруху відзвітувати про порушення, пов'язані з перельотом 22 березня Віктора Медчедчука і Юрія Бойка з Києва до Москви і назад.
"На початку 19 березня загадковим чином санкції знімаються з Молдовського металургійного заводу, який працює на невизнаному Придністров'ї, і на чиї податкові платежі фактично утримується цей проросійський анклав. А 9 днів потому на засіданні Кабміну глава МВС Арсен Аваков звертає увагу на демонстративне порушення санкцій заборони на пряме авіасполучення між Україною і РФ, - зазначає політолог. - Схоже, повна непрозорість в обгрунтуванні включення і виключення зі списку санкцій, а також відсутність контролю над ефективністю санкційних заборон, і в подальшому буде породжувати гучні скандали".
Рішення експерт бачить у запровадженні парламентського і громадського контролю.
"Можливо, до контролю ефективності системи санкцій слід залучити парламент, а також застосувати різні механізми громадського контролю. Якщо для реагування на відверте порушення законодавства, спрямоване проти країни-агресора, кожен раз необхідно окреме рішення Кабміну, щось в нинішній системі явно не в порядку. У сфері застосування санкцій панує плутанина, що породжує скандали", - резюмував Володимир Фесенко.
Коментарі