Ексклюзиви
Понеділок, 25 жовтня 2021 12:26

"Російською програми не веду" - тревел-блогер відмовив держтелеканалу "Дом"

"Російською програми не веду" - тревел-блогер відмовив держтелеканалу "Дом"
На російськомовну програму витратять 33,9 млн грн, розповів блогер. Фото: Facebook.com/orest.zub

Український блогер і мандрівник Орест Зуб відмовився від участі в російськомовному проєкті державного телеканалу "Дом".

Про це розповів у Facebook.

"Запросили пройти кастинг на ведучого нового тревел-шоу з бюджетом 34 мільйони гривень. Дивлюся короткий опис: державний телеканал "Дом" витратить 33,9 млн грн на тревел-шоу "Украина с первого взгляда" (програма виходитиме російською). Відповідна інформація розміщена на порталі Prozorro. Уточнюю: ви шукаєте українськомовного чи російськомовного ведучого? Кажуть - російськомовного. І тут я офігів! За наші з вами податки в нашій країні виділяють колосальні державні бюджети на створення російськомовного контенту на сьомому році війти проти Росії", - пише мандрівник.

"Мені як українськомовному блогеру, який 10 років публікує українськомовний контент, на це особливо боляче дивитися", - додав.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Нафіг потрібний такий канал" - Кіпіані

Не погоджуватися на такі умови - принципова позиція, розповів блогер "Детектор медіа".

"Неправильно й нераціонально виділяти державні кошти на це, ще й у такому обсязі. І усвідомлюючи, що канал створили з метою реінтеграції окупованих територій і Криму. Але це точно не має бути суто російськомовний контент. Потрібно поєднання певне. І українськомовний контент для них. Тому що тут ми нічого не міняємо, а просто транслюємо російською - і це не змінює свідомості людей. І так, я російською не веду програми. По-перше, англійською я говорю краще. А по-друге, це моя принципова позиція", - сказав Зуб.

Державний телеканал "Дом" транслює комуністичну пропаганду, розповіли користувачі Facebook.

Канал для тимчасово окупованих територій розпочав мовлення 1 березня 2020 року. У квітні цього року він перейшов в управління Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

На ДП "Мультимедійна платформа іномовлення України" виділили 298 млн 400 тис. грн бюджетних коштів - на канал "Дом" і UATV загалом.

Шефредактором телеканалу є Олексій Мацука.

Зараз ви читаєте новину «"Російською програми не веду" - тревел-блогер відмовив держтелеканалу "Дом"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 9528
Голосування Чому не можна розпускати Верховну Раду?
  • Це суперечить Конституції
  • Хай знімуть недоторканість, ухвалять закони про імпічмент, про кримінальну відповідальність за незаконне збагачення і новий Виборчий кодекс і можуть йти
  • За нинішніх умов на дострокових виборах у ВР не пройдуть нові партії
  • Мені байдуже до їхньої роботи. Їхні обіцянки на хліб не намастиш
  • Я не проти розпуску. Владу в країні треба перезавантажити повністю
  • Я проти будь-яких ініціатив президента
Переглянути