Вирішити проблему гострої нестачі рухомого складу на залізниці можна шляхом завантаження українського виробництва. Про це заявив голова Комітету ВР з питань транспорту Ярослав Дубневич на виїзній нараді з керівництвом Укрзалізниці у Львові.
"На цей рік для потреб Укрзалізниці попереднє керівництво запланувало відремонтувати 19 тис. одиниць, при необхідних 40 тис. вантажних вагонів. Водночас вагоноремонтні заводи завантажені не на повну потужність", - повідомляє Дубневич у Facebook.
Він навів приклад Стрийського вагоноремонтного заводу: "Через некомпетентність окремих керівників профільної дирекції Укрзалізниці підприємство отримало занижене замовлення, оскільки у довідці про виробничі потужності було зменшено профільність та призначення вагонів, які можна ремонтувати на цьому заводі. Заблокували і проведення тендерів на прийняття замовлень".
Не краща ситуація і зі Львівським локомотиворемонтним заводом. "Чиновники з Укрзалізниці заявили про недоцільність його існування, хоча це підприємство є одним з найбільш перспективних", - констатує Дубневич.
Голова комітету з питань транспорту додав, що на нараді з головою правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцехом Балчуном та головою Львівської ОДА Олегом Синюткою ці проблеми були обговорені. "На моє переконання, наступного року ці та інші підприємства повинні запрацювати на повну потужність, і в цьому ми розраховуємо на підтримку керівництва Укрзалізниці", - заявив Дубневич.
Коментарі