У суспільстві є запит на прагматичні дії. Таку думку у новому номері журналу "Країна" висловив політтехнолог Сергій Гайдай.
"Головне запитання виборця: що політик зробив чи зробить для мене? Той, хто вже щось зробив, може ефективно говорити, що він іще зробить. Тому акцент зміститься на людей, які працюють в округах. Усі партії нині – лузери", - зауважив він.
За словами Гайдая, може трапитися так, що люди не голосуватимуть за партійний список, але підтримають кандидата-мажоритарника від партії.
"Більшу цінність матимуть ті, хто реконструюють заводи, побудують дорогу, міст, роздадуть гречку або гроші, допоможуть хворим дітям. Проблеми мов, УПА, розколи на Схід–Захід використовуватимуть, але це вже не такі ефективні інструменти, як колись. Навіть жителі Севастополя розуміють, що питання мови – це гачок, на який їх ловлять політики", - підкреслив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Свобода" підрахувала, де переможуть "заКОДовані" мажоритарники
Політтехнолог наголосив, що продовольчі пакети на виборах будуть.
"Але краще вирішувати конкретні проблеми округу – такий варіант підкупу значно ефективніший", - додав він.
Гайдай зазначив, що плюсом мажоритарки є особиста відповідальність за округ і необхідність політиків приїжджати на зустрічі з виборцями.
"На виборах 2012 року активніше використовуватимуть інтернет, особливо у великих містах. Кандидатам варто не створювати банальну політичну рекламу, а продукувати події, що з ними пов'язані, і почати ставити важливі теми для регіонів", - підкреслив політтехнолог.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Батьківщина" готова у мажоритарних округах поступитись колегам з опозиції
Скільки коштуватиме проведення мажоритарної кампанії в окрузі Сергій Гайдай розповідає у новому номері журналу "Країна" № 48 (101) за 16 грудня 2011 року.
Журнал можна купити у точках продажу преси за ціною 9 гривень.
Передплату на журнал "Країна" можна оформити у будь-якому поштовому відділенні України. Передплатний індекс - 37278. Вартість передплати на місяць — 28 грн.
Коментарі
6