Теперішні кандидати у президенти торік витратили на телерекламу більш ніж 647 млн грн, із них близько 568 млн – на транслювання політичної реклами за участю або на замовлення кандидатів. Про це повідомили у русі "Чесно".
Більшість видатків на рекламу не потрапила до офіційної звітності політичних партій, а отже, походження коштів, якими оплачувалася реклама, є невідомим.
Найбільше витратив на телерекламу президент Петро Порошенко – 174,9 млн грн, це третина витрат усіх кандидатів.
Другу сходинку посідає Юлія Тимошенко – 126,9 млн грн, третю – Олександр Шевченко з 86,5 млн грн.
Якщо об'єднати витрати Порошенка і Тимошенко на телерекламу, то цифра перевищує 300 млн грн. Для порівняння, торік уряд розподілив 354 млн грн на придбання 356 квартир родинам учасників АТО.
Також Порошенко став лідером за кількістю реклами в ефірах 2018 року. Майже нарівні з ним опинився Шевченко. Ролики з кожним із цих кандидатів з'являлися в ефірах понад 4 тис. разів.
У трійці лідерів – Юлія Тимошенко з більш ніж 2,5 тис. показів.
Ролики Порошенка виходили на 12 каналах. Рекламу Шевченка, Юрія Бойка, Олега Ляшка транслювали на 7 телеканалах, Тимошенко – на 5.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Порошенко похвалився, як витратив 1,5 млрд грн на благодійність і пригрозив корупціонерам
Вибори президента відбудуться 31 березня. Якщо жоден із кандидатів не набере понад 50% голосів, Центральна виборча комісія призначить другий тур. До нього вийдуть двоє найрейтинговіших кандидатів.
Коментарі
17