У партії "Батьківщина" не мають ніякого відношення до білбордів з написом "ВОНА ВІЛЬНА", виконаниХ у стилі передвиборчої кампанії Юлії Тимошенко 2009 року, що з'явилися сьогодні в центрі Києва.
"Я думаю, що це комерційний проект, якась торгова марка хоче під бренд "Батьківщини" розкручувати свій товарний знак", - заявив "Делу" глава Київської міської парторганізації "Батьківщини" Юрій Одарченко.
"У нас була спроба розмістити білборди, які стосуються Юлії Тимошенко, на Хрещатику на сіті-лайтах. Це після рішення апеляційного суду ми намагалися розвісити рекламу з гаслом "невинна". Так вони проіснували рівно три години. Спочатку відрізали світло, потім прийшли працівники та їх відключили..." - пояснив Одарченко.
Він також зазначив, що зараз розмістити будь-яку інформацію, що стосується Тимошенко і партії "Батьківщина", у вигляді зовнішньої реклами "просто неможливо".
Відповідаючи на питання про те, яка буде реакція на таку рекламу з боку партії, Одарченко заявив: "А навіщо зараз це робити?"
"У нас зараз багато поточних питань, які стосуються і другого суду над Тимошенко, і спільного передвиборчого списку. Я думаю, ця тема не варта такої уваги, щоб на цьому зосереджуватися", - додав глава столичної міськорганізації "Батьківщини".
У рекламному агентстві, на балансі якого перебувають білборди, на яких розмістили рекламу, відмовилися називати ім'я замовника реклами, пославшись на факт комерційної таємниці.
Нагадаємо, що наприкінці минулого року у Києві було демонтовано сітілайти з першою шпальтою газети "Вечірні вісті", на якій було зображено портрет Юлії Тимошенко з підписом "Невинна!".
Коментарі
18