Політика в Україні побудована так, що всім важливіше виграти сьогоднішні вибори, аніж вибудувати багаторічну стратегію, що дасть результат через відносно великий проміжок часу. Таку думку у новому номері журналу "Країна" висловила політтехнолог Олена Сибірякова.
"Нікому не потрібна ефективність, усім потрібен ефект. Тобто наші політики ставлять перед собою маленькі цілі, великі для них – нерентабельні. Саме тому часто використовують різноманітні маніпуляції, бо із системними речами треба працювати довго. На виборах переважає тупа, але доступна широким масам пропаганда", - наголосила вона.
Сибірякова навела приклад рекламної кампанії зі свого власного досвіду.
"Я брала участь у кампанії Ігоря Бакая в Житомирі (2000 року). Це була суто рекламна кампанія. Побудована лише на шоу. Кожні вихідні в місті був якийсь концерт, приїжджала та чи інша зірка шоу-бізнесу або спорту – Софія Ротару, "Іванушки Інтернешнл", Крістіна Орбакайте, брати Клички. Цікава була історія з Орбакайте. Перед виступом на афішах написали "ОрБАКАЙте", аби вкотре наголосити на кандидаті. Після цього в місті її вважали позашлюбною дочкою Ігоря Бакая. Це все спрацювало – Бакай переміг. Таких концертних виборів тоді було чимало, і більшість виявились успішними. Щось подібне спостерігатимемо й нині", - підкреслила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Треба зупиняти ці некоректні явища" - Черненко про агітпайки кандидатів
Повне інтерв'ю Олени Сибірякової читайте у журналі "Країна" № 24 (127) за 21 червня 2012 року.
Коментарі
3