Комуністична партія єдина будує свою рекламну кампанію на якихось чітких смислах.
Про це в коментарі Gazeta.ua заявив колишній іміджмейкер Юлії Тимошенко, ведучий рок-програм Олексій КОВЖУН.
- Вони зробили собі кругову підтяжку, закачали Леніну цицьки силіконом, губи надули. Повернулись до коріння: кумач, рублені вірші а-ля дуже поганий Маяковський. А також дуже впізнавана "мурка" у стилі Поліграфа Поліграфовича: "відібрати й поділити", "бажаю, щоби всі". Але тим не менше - притому, що все це нікуди не годиться, й зрозуміло, що це лозунги партії, яка не збирається приходити до влади. Тому що, якщо їм дати владу - вони заклякнуть, оскільки це нереально, - каже експерт. - Тобто, це просто стрясання повітря - але там є хоч якісь смисли. Тому що решта кажуть: "Я за все хороше і проти всього поганого. А ще за тебе, маленький у кепці, так переживаю, що просто їсти не можу".
За словами Ковжуна, усю рекламну кампанію комуністам придумала жінка, трохи старша за 30 років. І зробила це не за гроші, а "за ідею". В решті ж вибори політтехнологу видаються "перегонами напівдохлих коней. Дуже втомлених, дуже дурних, і дуже безглуздих".
Повне інтерв'ю з Олексієм Ковжуном читайте невдовзі в тижневику "Країна".
Опубліковане відео є частиною документального проекту "Двадцять друга осінь", над яким працюють журналісти gazeta.ua. Його мета - на тлі виборів показати, чим живе українське суспільство, до чого прагне і чого зараз у силах досягти. З ідеями та зауваженнями щодо проекта пишіть на 22 [at] gazeta.ua.
Коментарі
16