За півроку, із червня до грудня 2018 року, партія "Батьківщина" витратила на рекламу Юлії Тимошенко та її "Нового курсу" понад 155 млн грн.
Про це повідомляє громадський рух "Чесно", посилаючись на фінансовий звіт "Батьківщини".
Крім того, ще майже 10 млн грн партія винна за рекламу холдингу "Старлайт бренд контент" ("СТБ", "Новий канал", "ICTV").
"Усі ці видатки здійснено з приватних внесків, а не з держбюджету. Залучена ВО "Батьківщина" сума коштів на рекламу "Нового курсу" є рекордною порівняно з іншими політичними партіями", - наголошує видання.
Таку ж суму, 155 млн грн, держава виділила в 2018 році як субвенції для медичної галузі Херсонської області.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хочеш йти у президенти - виклади 130 млн
На фінансування партії "Батьківщині" у I кварталі цього року з державного бюджету виділили 9,3 млн грн. Політсила Тимошенко отримала найменшу суму між парламентськими партіями.
Коментарі
2