У 2010 році міністерству закордонних справ виділено 9,2 мільйони гривень на створення позитивного іміджу України за кордоном.
Про це заявив прес-секретар прем'єра Віталій Лук'яненко.
"Ідея показати світу нашу країну з кращого боку, щоб залучити інвесторів і туристів з-за кордону, виникла ще в 2004 році, коли президентом був Леонід Кучма, а країна була на підйомі. Але тоді втілити в життя її не встигли", - заявив він.
Водночас, він зазначив, що з 2007 року цю програму хронічно недофінансовували.
"Фактично ця програма поновилася з 2007 року, але вона хронічно не виконувалася. Були постійні скандали, гроші, виділені на рекламу країни, зникали... Звичайно, зараз грошей виділено небагато, але це реальні гроші. Їх витрачання проконтролює КРУ та Рахункова палата", - додав Лук'яненко.
Заступник директора департаменту інформаційної політики МЗС Сергій Саєнко розповів, що в рамках програми планується видати два подарункових фотоальбоми накладом до 1000 штук, один з яких розповість про Україну в цілому, а інший буде рекламувати туристичні визначні пам'ятки країни, її привабливість для бізнесу.
Їх роздаватимуть послам, міністрам та іншим високопоставленим гостям країни.
Також протягом 2-3-х найближчих місяців знімуть і пустять в ефір 3-хвилинний ролик під умовною назвою "Пізнай Україну". Його планують показувати на Euronews, CNN та інших каналах.
Крім того, буде знято 15-хвилинний відеофільм про Україну для презентації на виставках, конференціях, ярмарках.
Частина коштів піде на підтримку веб-сайтів МЗС і дипустанов за кордоном - на них розмістять інформацію про Україну іноземними мовами.
"Враховуючи, що грошей виділено небагато, в МЗС сподіваються і на допомогу спонсорів", - пише "Сегодня".
Коментарі