Про це він сказав в інтерв`ю "Лівому берегу", у відповідь на прохання прокоментувати дані Комітету виборців України, який оцінює поточні витрати Януковича на вибори в 200 млн. доларів, Тимошенко – в 190 млн. доларів.
Колесников, зокрема, сказав: "Тимошенко, як мені видається, більше витратила. Найдорожче – розміщення рекламних роликів в телеефірі. Їх кількість у неї і Віктора Федоровича приблизно однакова, отже, витрати були такими самими. Чого не скажеш про зовнішню рекламу – її у Тимошенко значно більше. А зовнішня реклама – задоволення не з дешевих, як розумієте. Конкретні цифри коментувати не хочу, але якщо порівнювати передвиборчі витрати, вийде, гадаю, 1 до 1,5 – "на користь" Тимошенко".
У відповідь на зауваження журналіста, що левову частку витрат мабуть становив тур на підтримку Тимошенко "З Україною в серці!", куди ввійшло дуже багато українських артистів, Колесников відповів: "З артистів, яких ми хотіли запросити підтримувати Віктора Федоровича, але не змогли, назву лише Анi Лорак – у неї до того моменту вже були зобов`язання. Що стосується Наталії Могилевської (вона на виборах 2004 року підтримувала Януковича)... Я читав інтерв`ю Миколи Баграєва, він говорить: після зустрічі з Тимошенко Наталка вийшла з палаючими очима. Що горять не від захоплення – від доларів! Насправді там була зовсім інша історія. Могилевська тут, у штабі, тиждень жила на дивані – просила 3 млн. доларів гонорару. Але не можна співати на рівні сходового майданчика, ще й під фонограму, а гонорари вимагати, як у Celine Dion або Мariah Carey".
Коментарі
51