Міністерство освіти заплатило 918 тисяч гривень за 3-хвилинний рекламний ролик про освіту. Міністерство освіти не оголошувало тендеру, де могли б взяти участь всі охочі, пише у своєму блозі журналіст телеканалу СТБ Сергій Андрушко з посиланням на інформаційний запит.
Застосування цієї процедури було узгоджено з Міністерством економіки, у свою чергу Міністерство освіти "купило послуги в одного учасника - компанії - ВБО "Місія України - відома". Так, режисер і художник за 4 дні роботи разом отримали 100 тис. грн. Відповідно один знімальний день оплачувався їм з держбюджету 15 і 10 тис. грн.
Актори, дублери, люди для масових сцен обійшлися Міністерству освіти в 44 тис. грн. 8 акторів першої категорії за один знімальний день коштували українським платникам податків 24 тис. грн. Розробники креативної концепції отримали 16 тис. грн та 7 тис. грн пішли на непередбачені витрати.
З витрат, які сплатили чиновники з міністерства освіти, були і 20 рацій для спілкування вартістю 3,2 тис. грн, а також 36 тис. грн пішли на комісію студії.
Андрушко згадує, що в минулому році Міністерство освіти замовило ще один рекламний ролик про освіту. Його вартість була порівняно скромною 110 тисяч, а хронометраж менше - 1 хвилина.
Нагадаємо, що Міністерство освіти і науки, молоді та спорту серед пріоритетних завдань визначило залучення найближчим часом приватних інвестицій у сферу вищої освіти.
Коментарі
18