пʼятниця, 22 травня 2020 10:33

Медіаудари по особистому життю Криклія говорять про те, що монополісти не змогли з ним домовитися

Медіаудари по особистому життю Криклія говорять про те, що монополісти не змогли з ним домовитися
У медійному розголосі довкола особистого життя Владислава Криклія важко не помітити ознаки продуманої інформаційної кампанії. Фото: Еспресо TV

Серйозним людям не подобається, що зараз все проходить повз них, бо занадто серйозні ресурси розподіляються.

Так політолог Петро Олещук прокоментував вчорашній медіавкид, героєм якого став міністр інфраструктури України.

"У медійному розголосі довкола особистого життя Владислава Криклія важко не помітити ознаки продуманої інформаційної кампанії. Власне, те, що всі ці теми "раптово" почали просуватися у медіапростір саме зараз повинно мати якесь "зовнішнє" пояснення, і його знайти не важко", – каже політолог.

"Це конфлікт з монополістами та окремими впливовими олігархами, що мають власний інтерес в Мінінфраструктури, який є "ласим шматком" для них", – вважає Олещук.

Політолог пояснив, через що міністр став об'єктом замовної кампанії.

"Що це за інтереси? По-перше, це питання тарифів чи інакше кажучи "звичних схематозів", які раніше подобалися промисловим монополістам, тепер же взято курс на їх підвищення до рівня собівартості. Це вже подобається менше, бо платити більше мають у тому числі й олігархи.

По-друге, це інший "ласий шматок" - програма "Велике будівництво". В її рамках планується побудувати 100 нових шкіл, 100 дитячих садків, 100 стадіонів і 200 нових прийомних відділень лікарень та 4 тис. км доріг. Роботу вже розпочали на понад 300 об'єктах. Не треба пояснювати, про які гроші мова. Звісно, є бажаючі взяти під контроль ці підряди. Без усіляких конкурсів – за "звичною" для них процедурою", – коментує експерт.

Також до цього списку можна додати реформування внутрішніх водних шляхів, де роками монополісти-олігархи прокручували свої схеми та вбивали потенціал могутнього Дніпра, яке зараз ледь дихає. Міністр же вирішив покласти край схемам і демонополізувати галузь. І ще одна "болюча" для мільярдерів тема – відмова націоналізувати авіакомпанію "МАУ", яка має шалені борги перед державою.

Олещук також додав, що подібні випади на міністра можуть продовжитися. Їх мета – зробити міністра більш договороздатним.

"Усе це в комплексі формує ситуацію напруження довкола Мінінфраструктури. До речі, не вперше у нашій історії" – резюмував він.

Зараз ви читаєте новину «Медіаудари по особистому життю Криклія говорять про те, що монополісти не змогли з ним домовитися». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути