Більшість кандидатів на посаду міських голів у 2-му турі виборів використовують у своїй кампанії питання карантину вихідного дня, щоб отримати більше голосів. Про це кажуть у Комітеті виборців України.
"Тема номер 1 на виборах - карантин вихідного дня. Не питання доріг, каналізацій, господарств, ліфтів, того, чим реально має займатися місцева влада. Ні, карантин вихідного дня. Про це говорить більшість кандидатів", - каже аналітик Денис Рибачок, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
При цьому ставлення до ініціативи уряду з боку кандидатів негативне.
"Не знайшли жодної згадки, де кандидати говорили б позитивно про рішення уряду. Усі говорять у негативі і на цьому будують свою агітаційну кампанію", - сказав експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 22 листопада в 11 містах пройде 2-й тур виборів мера: інфографіка
Це свідчить насамперед про малозмістовну кампанію.
"Чому кандидатам вигідно говорити на цю тему? Насамперед це спосіб мобілізувати свою підтримку і загалом отримати додаткові електоральні бали серед підприємців малого бізнесу", - пояснив експерт.
Фактично Кабінет міністрів зробив своєрідний подарунок для кандидатів перед 2-м туром і дозволив їм говорити про коронавірус, карантин, а не про те, що вони планують робити наступні 5 років, кажуть у КВУ.
За останню добу в Україні виявили рекордну кількість нових хворих на коронавірус - 14 575. Із них дітей – 549, медпрацівників – 613.
11 листопада Кабінет міністрів запровадив карантин вихідного дня.
Із 00:00 суботи до 00:00 понеділка працюватимуть виключно продуктові магазини, аптеки, транспорт, автомобільні заправки та ветеринарні аптеки. Розважальні та торгові центри мають бути закриті.
Коментарі