Перед другим туром виборів, який відбудеться 22 листопада в 11 містах, кандидати в мери на агітацію у соцмережах витратили понад $200 тис. Про це розповіла голова Громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська.
"Агітація, зокрема у мережі Facebook, за нашими оцінками, вартувала їм 227 тисяч доларів. Це підрахунок безпосередньо за 8,5 тисячі повідомлень і постів, які рекламувалися на платній основі", - сказала спостерігач, повідомляє "Укрінформ"
Серед найбільш активних кандидатів - Олег Синютка (Львів, "Європейська солідарність"), Віктор Шакирзян (Рівне, "Рівне разом") і Андрій Садовий (Львів, "Самопоміч").
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Карантин вихідного дня: уряд фактично зробив подарунок кандидатам перед 2-м туром
22 листопада у другому турі місцевих виборів мерів обиратимуть жителі Дніпра, Львова, Миколаєва, Полтави, Рівного, Ужгорода, Черкас, а також Бердянська, Дрогобича, Нікополя і Слов'янська.
Коментарі