Кабінет міністрів України затвердив Стратегію підвищення безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року.
Ключова мета Стратегії - знизити рівень смертності внаслідок ДТП у порівнянні з 2019 роком щонайменше на 30% до 2024 року, та на 50% до 2030 року. Це, у свою чергу, дозволить вберегти більше 1000 людських життів щороку, повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури.
Безпека дорожнього руху для міністерства є пріоритетом №1, коментує очільник відомства Владислав Криклій.
"Коли я став міністром, рівень виконання програми з безпеки дорожнього руху досягав лише 38%. На сьогодні за програмою 2020 року Укрінфрапроєкт оголосив закупівлі на всі 100%. І ми працюємо надалі над тим, щоб дати якісно нове бачення, якою має бути ефективна програма безпеки", - сказав він.
Як зазначається, Стратегія має на меті наблизити національні показники безпеки дорожнього руху до середньоєвропейського рівня, поліпшити стан вулично-дорожньої мережі та дорожньої інфраструктури.
Водночас, даний документ спрямований на зменшення ступеню тяжкості наслідків ДТП для учасників дорожнього руху, зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму та запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров'я населення.
Загалом Стратегія безпеки руху складається з:
- цифровізації та запровадження інтелектуальної транспортної системи в систему управління безпекою дорожнього руху;
- розбудови сучасної інфраструктури безпеки;
- створення умов та правил на ринку перевезень, що унеможливлюють нехтування безпекою з боку перевізників;
- створення системи ефективної та швидкої допомоги постраждалим під час ДТП;
- довготривалої масштабної кампанії, покликаної суттєво змінити рівень ставлення суспільства до безпеки руху.
За словами Криклія, цьогоріч в рамках програми президента "Велике будівництво" будується інфраструктура безпеки.
"Це 26 кільцевих розв'язок у місцях найбільшої концентрації ДТП, 76 демпферних систем та близько 1000 безпечних та сучасних пішохідних переходів. Нова стратегія передбачає перехід до якісно нового планування під час відновлення доріг. Це доступність транспортної інфраструктури для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп, будівництво відокремлених велосипедних доріжок, заборона рекламних конструкцій на узбіччях доріг, створення зручних місць відпочинку водіїв з урахуванням європейських вимог тощо", - розповів він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кабмін переходить на дистанційну роботу
Важливою складовою безпеки руху, яку цьогоріч реалізувало Мінінфраструктури у співпраці з МВС є запуск автоматичної відеофіксації порушень ПДР.
Відомство також активно працює над розробкою та запуском системи автоматичного габаритно-вагового контролю із влаштуванням комплексів WIM ("Зважування у русі") та Weigh Control System, що забезпечуватиме автоматичний збір даних з WІM та стаціонарних ГВК, фотофіксацію відмови та розподіл надходжень від штрафів.
"На основі затвердженої Стратегії надалі буде розроблений План заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2024 року та Державна програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року", - додали у МІУ.
Кабінет міністрів створив міжвідомчу робочу групу, що займатиметься координацією переговорного процесу з Міжнародним валютним фондом. Головою міжвідомчої робочої групи стане Урядовий уповноважений з питань управління державним боргом Юрій Буца.
Коментарі