З початку 2019-го Кабінет міністрів витратив 35,94 млн грн державних коштів на рекламу.
Видатки "уряду Гройсмана" підрахував громадський рух "Чесно".
"Перше - це використання адмінресурсу, друге - обхід прозорих правил фінансування діяльності політиків", - ідеться у матеріалі.
19,5 млн грн витратили на друк газети "Урядовий кур'єр". Це на 5 млн більше, ніж торік. Реклама "уряду Гройсмана" розміщена у спецвипуску під назвою "Урядові новини" і друкується за окремі гроші з держбюджету. На початку року в уряді повідомили, що на друк спецвипусків із рекламою Гройсмана витратили 1,8 млн грн.
2018-го ДП "Редакція газети "Урядовий кур'єр" витратило на доставку спецвипусків із рекламою "уряду Гройсмана" до читачів 3,5 млн грн. А з травня по грудень за ці послуги заплатять майже вдвічі більше - 6,8 млн грн.
2018-го на рекламних щитах із логотипом "уряду Гройсмана" за рахунок платників податків популяризували результати реформ. Навесні 2019-го логотип залишився, але з'явилося інше гасло: "Україна - це не просто місце на карті". За умовами тендеру, реклама, оплачена з держбюджету, буде висіти до початку парламентської кампанії. Її розміщення з квітня до кінця липня буде коштувати 13,4 млн грн. Протягом цього часу рекламу уряду повинні демонструвати на 3 тис. рекламних площ в Україні. В уряді купували зовнішню рекламу в середньому за 1,1 тис. грн за білборд.
Також наголошується, що цьогоріч у Кабміні були готові віддати за публікацію урядової реклами на сторінках друкованих ЗМІ понад 4 млн грн. Тендер виграло ТОВ "Медіа Хаб", яке попросило 2,3 млн грн за просування уряду в 44 медіа. Термін угоди - від 11 березня до 23 грудня 2019-го.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із Гройсманом працюють американські політтехнологи — ЗМІ
Прем'єр-міністр Володимир Гройсман не приховує своїх планів пройти до парламенту і заявив, що сформує нову політичну силу для участі у виборах до Верховної Ради, які відбудуться восени 2019-го.
Коментарі