Глава правління Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Володимир Фесенко вважає достатньо ефективним вплив на громадську думку нових білбордів з рекламою окремих кандидатів у президенти.
Про це він заявив у своєму коментарі у понеділок в ефірі "5 каналу".
За словами експерта, після недовготривалих відпусток знову "спостерігається спалах активності".
"Єбілборди Тимошенко, білборди Тігіпка, газети Яценюка, тобто кампанія не припиняється. Наскільки це ефективно? Тут головне бути помітним. Не можна зникати з інформаційного простору, не можна зникати з очей виборців, треба постійно про себе нагадувати", - зазначив політолог.
На думку Фесенка, найбільш помітним слоганом є білборди прем"єр-міністра Юлії Тимошенко з написом "Вони зраджують, Вона - працює".
"Головний слоган, що "вона - працює", а все інше - це контраст. Це достатньо ефективно. Певної тактичної мети він досягає, але наскільки це додасть балів в електоральних перегонах, це побачимо по опитуваннях. Я не думаю, що це одразу дасть якийсь ефект", - зазначив він.
Коментарі
1