субота, 07 квітня 2018 09:00

Експерт пояснив, чому корпорація "Богдан" вела торгівлю з Росією

Експерт пояснив, чому корпорація  "Богдан" вела  торгівлю з Росією
Автомобільна корпорація "Богдан" до кінця 2017 року купувала у Росії електродвигуни для українських тролейбусів Фото: novynarnia.com

Автомобільна корпорація "Богдан", яка до кінця 2017 року купувала у Росії електродвигуни для українських тролейбусів, повинна перейти на власне виробництво.

Зараз вона продає, зібрану з завезених запчастин, техніку під виглядом української. Таким чином штучно ухиляється від податків на імпорт. Про це Gazeta.ua каже економіст 38-річний Олексій Лупоносов.

"Є продукція критичного імпорту — та, яку не можемо замінити одразу. Навіть під час 2 Світової війни Німеччина купувала товари у країн-суперників і навпаки. У нас це тролейбуси з двигунами, виготовленими в Росії. Створити нове виробництво не рентабельно, тому що вони уже доживають вік свого існування та поступово замінюються тролейбусами з Європи. А залишити їх взагалі без двигунів - безглуздя. Тому з економічного боку це виправдано. Двигуни використовуються у цивільних потребах. Але на 4 році війни від цього потрібно відходити", - каже Олексій Лупоносов.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Путін шукає вихід з Донбасу" - військовий експерт

Потрібно створювати конкурентноспроможне машинобудування. Тоді в країну будуть приїжджати підприємці, створювати нові заводи та робочі місця, вважає експерт.

"Навряд чи найближчим часом вирішимо цю проблему. Після зміни влади у 2019 році на першому місці стоятиме можливий дефолт. Україна має борговий тягар виплати по якому приходяться на пік 2020 року. Новий Уряд не зможе створювати щось нове, поки не закриє це питання. Або оголосимо дефолт і почнемо усе з початку. Або кожен наступний уряд приречений вирішувати проблему з боргами".

В автомобільній корпорації "Богдан" заявили, що до кінця 2017 року купували у Росії тягові електродвигуни для українських тролейбусів, бо виконували зобов'язання за старим контрактом: "Ми не відмовляємося від того, що у минулому встановлювали російські двигуни. Вони були завезені за контрактами, підписаними ще до 2014 року, і як відповідальний партнер ми вимушені були виконувати зобов'язання за договорами".

Акціонер корпорації Олег Гладковський - давній бізнес-партнер Порошенка. Він же перший заступник секретаря Ради національної безпеки та оборони України, яка затверджує перелік санкційних осіб і організацій.

Зараз ви читаєте новину «Експерт пояснив, чому корпорація "Богдан" вела торгівлю з Росією». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути