З наближенням президентських виборів в Україні дедалі потужніше розкручується "антисемітська карта" з метою маніпуляції рейтингами кандидатів.
Про це пише у редакційній статті впливове ізраїльське видання "Haaretz", повідомляє "Німецька хвиля".
Аналізуючи перші передвиборчі тенденції, провідний оглядач газети "Haaretz" з питань пострадянського простору Лілі Галілі доходить висновку, що розіграш "антисемітської карти" вже став ледь не головною "родзинкою" чорних PR-технологій на початку президентській кампанії в Україні.
Галілі наголошує, що першою "жертвою" став Арсеній Яценюк - на питанні його національної приналежності спекулює преса та політичні опоненти. Втім, як нагадує оглядач, застосування антисемітських прийомів у виборчій боротьбі застосовується в Україні вже не вперше. Свою "порцію" чорного антисемітського піару свого часу отримала прем"єр-міністр України Юлія Тимошенко.
Від небезпеки інтенсивного спекулювання на національній темі у ході української президентської кампанії застерігають й в МЗС Ізраїлю. Як повідомили "Німецькій хвилі" у прес-службі міністерства, не втручаючись у внутрішні справи суверенної держави, в Єрусалимі все ж сподіваються на порядність та розсудливість українських політиків та передвиборчих штабів кандидатів.
Усі вони, як вважають в ізраїльському зовнішньополітичному відомстві, мають виявити максимальну відповідальність й не допустити застосування будь-яких антисемітських та расистських гасел у ході передвиборчої агітації.
proUA
Коментарі