субота, 05 вересня 2020 19:48

70 партій почали агітацію до старту кампанії. У рекламу в соцмережах вже вбухали пів мільйона доларів

70 партій почали агітацію до старту кампанії. У рекламу в соцмережах вже вбухали пів мільйона доларів
Витрати на рекламу почалися ще до старту виборчого процесу. Фото: Reuters

Понад 70 партій почали агітацію ще до початку виборчого процесу місцевих виборів. Про це сказала голова громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська.

"Активна передвиборча боротьба вже розпочалася на місцях. Понад 70 партій, за оцінками наших спостерігачів, уже розпочали передвиборчу агітацію. Хоча до 5 числа (5 вересня – Gazeta.ua), до їх реєстрації, вона може трактуватися по факту як політична реклама", - цитує Айвазовську "Укрінформ"

Поширена активність благодійних фондів, що надають ті чи інші матеріальні блага виборцям. Це є порушенням стандартів рівних умов для учасників передвиборчої боротьби, кажуть в "Опора".

"Ми закликаємо всіх після 5 вересня уникнути подібних дій. Тому що наші спостерігачі націлені на фіксацію та документацію таких фактів. А правоохоронні органи отримали нові можливості, зокрема, - негласних слідчих дій, у зв'язку з тим, що підкуп в ході виборчої кампанії вважається тяжким і особливо тяжким злочином.

Тому інструментів у поліції для фіксації, розслідування як грошових підкупів, так і благодійності, яка також заборонена, буде достатньо", - сказала Айвазовська.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Змінити місце голосування можна до 10 вересня. Як це зробити

До 5 вересня, початку виборчого процесу, спостерігачі фіксували агітацію у соціальних мережах.

"За нашими оцінками середня кількість витрат вже перевищує пів мільйона доларів. Тому що соцмережі такі, як Фейсбук, не лише фіксують, хто заплатив за конкретну політичну рекламу, а і на яку аудиторію вона поширена, яка оціночна вартість цієї реклами і агітації", - розповіла голова "Опора".

Найбільш витратну агітацію у соцмережах проводила "Українська Галицька партія", "За майбутнє" та "Європейська солідарність".

До десятки за витратами на рекламу у соцмережах також увійшли "Партія Шарія", "Слуга народу", "Пропозиція", "Перемога Пальчевського", "Наш край" та "Голос".

5 вересня почався процес місцевих виборів та стартували основні заходи ЦВК із підготовки до голосування 25 жовтня.

Зараз ви читаєте новину «70 партій почали агітацію до старту кампанії. У рекламу в соцмережах вже вбухали пів мільйона доларів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути