Фахівці розшифрували перші дані бортових самописців з літака Superjet 100, який зазнав катастрофи під час аварійної посадки в московському аеропорту Шереметьєво.
Як зазначається, стрибок напруги через потраплянням у грозовий фронт у поєднанні з неправильними діями пілотів могли бути причиною аварії. Про це повідомляє Інтерфакс з посиланням на власне джерело.
"Виходячи з отриманих даних, після зльоту літак потрапив у грозовий фронт, який пілоти спробували обійти. Одночасно, ймовірно, в генераторі стався стрибок напруги, за яким послідувала серія відмов систем літака", - зазначив співрозмовник.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Катастрофа в Шереметьєво: показали відео порятунку пілота
Дії пілотів також виникають низку питань.
"Логіку окремих дій пілотів поки зрозуміти не вдається. Так, при підході до смуги літак почав провалюватися під глісаду, а екіпаж став з невстановленої причини збільшувати швидкість. В результаті, вони приземлилися ближче до середини смуги з підвищеною швидкістю", - сказало джерело.
5 травня повітряне судно сполученням Москва-Мурманськ здійснило аварійну посадку на злітно-посадкову смугу аеропорту "Шереметьєво". При посадці сталося загоряння фюзеляжу літака. На борту перебувало 78 осіб, серед яких 3 неповнолітніх і 5 членів екіпажу. Слідчий комітет РФ повідомив, що внаслідок катастрофи загинула 41 людина.
Коментарі