Причиною вчорашньої аварії на лінії швидкісного трамвая став прихований дефект, який не видно візуально.
Про це повідомили у "Київпастрансі", пише Сегодня.
Як відомо, у березні всі станції швидкісного, за дорученням прем'єр-міністра Миколи Азарова, повинні запустити. Але, як показала ревізія, багато з них абсолютно не готові, а на деяких до роботи й не приступали.
На "Кільцевій дорозі" через перепад температури розсипалися дві вхідні двері, ще одні потріскалася і заваляться з дня на день. Через холод на станції перестали працювати турнікети. Замерзлий касир гріється під обігрівачем. На станціях "Ромена Роллана", "Гната Юри" і "Сім'ї Сосніних" "гальмують" турнікети, вхідні двері не закриваються щільно.
На "Івана Лепсе" готові лише платформи. Трамвай тут зупиняється, але дах і лавки відсутні. Переходи - темні й вузькі. Робітників немає. "Героїв Севастополя", як і "Польова", майже готові, але без дверей і туалетів.
"Нам нікуди ходити в туалет, потребу в баночку справляю. Дверей немає, холод і протяг жахливий. А в касі ще й дах тече", - говорить касир Євдокія Матвєєва. Тут 2 місяці не було вологого прибирання. Обіцяють привезти миючу машину.
"НАУ" закрита для людей. На "Індустріальній" лише в деяких місцях не покладена плитка. Там немає жодного працівника, а турнікети відключені. Здалеку "Польова" і "КПІ" виглядають добудованими: покриття над зупинками є, лавочки - теж, але всередині нічого не зроблено. У переходах - гори сміття, робітників немає. "Повітрофлотська" і "Площа Перемоги" поки не готові.
Нагадаємо, вчора о 10.42 між зупинками "НАУ" і "Індустріальна" перший вагон трамвая № 1, наступного в бік "Старовокзальної", раптово зійшов з рейок. Киянам довелося по годині стояти на зупинках.
Відзначимо, подібний випадок стався 13 листопада ввечері на повороті в районі Окружної, через тиждень після урочистого запуску швидкісного.
Фото: Магнолія-ТБ
Коментарі
6