Літак ATR-72 компанії UTair, що розбився вранці 2 квітня під Тюменню, імовірно, зазнав аварії через обмерзання фюзеляжу. Про це повідомляє джерело в оперативному штабі з ліквідації наслідків авіакатастрофи.
"Технічною комісією попередньо встановлено, що обидва двигуни літака працювали аж до загибелі машини при зіткненні з землею", - зазначає джерело.
За даними джерела, близького до розслідування, слідство розглядає обмерзання в якості основної версії аварії літака.
Раніше говорилося про те, що екіпаж ATR-72 перед польотом прийняв рішення не обробляти літак спеціальною рідиною. Разом з тим, неназваний експерт в авіагалузі заявив, що відсутність такої обробки не могло стати головною причиною аварії літака.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Слідство назвало основні версії авіакатастрофи під Тюменню
Представник ATR Давид Варга розповів, що в компанії обмерзання не вважають основною версією авіакатастрофи. При цьому він зазначив, що в нових літаках ATR - ATR-600 - вдосконалена конструкція крила, що дозволяє знизити ризики обмерзання.
Саме обмерзання стало причиною двох найбільших катастроф в історії ATR-72. 4 листопада 2010 літак цієї моделі впав на Кубі в провінції Санкті Спірітус, а 31 жовтня 1994 року - недалеко від Чикаго. В обох випадках загинули 68 людей - всі, хто знаходився на борту.
Слідчий комітет раніше повідомляв, що розглядає в якості пріоритетної версії технічну несправність, не виключаючи при цьому й можливість помилки пілотів або наземних служб. Крім СК РФ, розслідуванням причин авіакатастрофи займається авіаційний комітет.
В результаті аварії загинула 31 людина, в тому числі весь екіпаж. 12 пасажирів госпіталізовано у важкому стані до Тюменської лікарні.
Коментарі
3