Власник затонулого в Москві-ріці катера "Ластівка" останнім часом працював тільки ночами, оскільки вже тричі був покараний за порушення правил на воді, розповів заступник глави МНС Росії Олександр Чупріян.
"Ці кораблі (маломірні судна) ходять без ліцензії. Власник три рази карався за порушення правил на воді, тому останнім часом він вів нічний спосіб життя, працював ночами", - сказав Чупріян.
Судновласник Геннадій Зігнер був капітаном катера. Він загинув разом з судном і 8 пасажирами, повідомляє Newsru.
Зіткнення катера "Ластівка" з баржею сталося під час святкування на його борту дня народження громадянина Туреччини.
Після зіткнення маломірного судна з баржею "Ока-5" з 16 осіб, що знаходилися на борту катера, більшість впали або стрибнули у воду, решту затягнуло у вир, що утворився на місці аварії.
"Слідчі допитують всіх потерпілих, яким вдалося вижити при аварії маломірного судна "Ластівка". Є і такі свідчення, що всі вони, у тому числі і загиблі, знаходилися на катері з нагоди 31-го дня народження громадянина Туреччини Вайза Небзата", - сказав співробітник правоохоронних органів російської столиці.
Прізвище іменинника згадується в списках потерпілих.
Катер піднятий за допомогою плавучого крана. За словами кореспондента, судно схоже на купу сміття.
СКР за фактом інциденту порушив кримінальну справу за частиною 3 статті 263 УК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації водного транспорту, що спричинило з необережності смерть двох або більше осіб).
Приватний прогулянковий катер Р 18-81 ЧО затонув в ніч на 31 липня на Москві-ріці, в районі Лужнецкої набережної, після зіткнення з баржей "Ока-5". На борту знаходилися 16 осіб.
Семеро з них врятувалися. Загинули дев'ять осіб.
Магомед Умхаєв - один з небагатьох пасажирів катера, який зумів дивом врятуватися в той нещасливий вечір.
Магомед, або Мага, як звуть його друзі, підтвердив, що капітан судна був абсолютно тверезий, причиною виявилися його халатність і несправність катера, пише Lifenews.
"Водій катера не раз глушив мотор, це відбувалося протягом всієї нашої прогулянки", - розповідає Магомед.
За словами хлопця, капітан під час кожної з таких зупинок починав копатися в задній частині катера, включаючи світло на кораблі лише в моменти ремонту.
На питання, чи бачили хлопці баржу, з якої згодом вони зіткнулися, Магомед відповів ствердно: "Ми обігнали її і зупинилися досить далеко, після чого капітан заглушив мотор, включив світло і знову почав возитися в хвості катера".
Через якийсь час баржа наздогнала катер. Побачивши судно, капітан "Ластівки" почав повертати ліворуч.
"В момент коли водій почав вирулювати, хлопці, які були на носі катера, сказали, що насувається баржа, на що капітан відповів: "Я нічого не можу вдіяти".
При зіткненні судно перевернуло три рази, і воно пішло під баржу. Магомед знаходився всередині корабля, під час чергового кульбіту в тому місці, де був хлопець, утворився повітряний мішок. Завдяки цьому Магомед зміг дихати.
Коментарі