Восени у Львові запрацює нова транспортна система. Її для міста розробила французька компанія "Луїс Берґер". Центральну частину максимально звільнять від транспорту.
— Цього вимагає УЄФА. Та й міщани давно нарікають на корки, — розповідає начальник управління транспорту Львівської міської ради Микола Жук. — У вересні — на початку жовтня львів'яни їздитимуть зовсім по-іншому.
Рух трамваїв і тролейбусів змінювати не будуть. А маршрути автобусів поділять на дві категорії — хордові та радіальні. На хордових курсуватимуть машини середньої величини, які з'єднуватимуть периферійні райони міста з центром. На радіальних — великі автобуси, які ці райони сполучатимуть між собою. Через центр пролягатимуть шість маршрутів. Тепер — 31. Кількість маршруток скоротять з 78 до 46.
У центрі будуть 15 зупинок, за 350 м одна від одної.
— Маршруток поменшає, проте автобуси будуть більші. Завдяки розвантаженню доріг вони зможуть їздити швидше, — обіцяє Жук. — Усі автобуси обладнають електронною навігацією. На вулиці Коновальця буде створений центр керування рухом автотранспорту. У ньому стежитимуть, чи маршрути виконують графіки. Щоб більше не було так, що пасажир платить гроші не за проїзд, а за перебування кілька годин у салоні транспорту на одному місці.
Восени введуть також електронні квитки. Вони матимуть різний термін дії — місяць, тиждень, добу, 1,5 год.
Коментарі