— Щодня їжджу до Львова з Бродів. За останній тиждень бачила машину, що має посипати дорогу піском, лише двічі. І то вона їхала без піску. Хоча, за нормами, в таку погоду посипати дороги треба кожні 15 годин, — говорить депутат Львівської облради Ірина Сех, 40 років.
З її ініціативи депутати обласної й районної рад оглянули дороги в усіх районах області. Ніде не обійшлося без зауважень.
— Керівник райавтодору відхрещується, що не має пального, — каже заступник голови Буської районної ради 44-річний Богдан Гринишин. — Хоча звітував, що на зиму заготовлено 350 літрів дизпалива, 500 тонн піщано-соляної суміші, 64 тонни технічної солі. Куди пішли всі ці матеріали?
— У грудні в кілька разів зросла кількість ДТП, — продовжує Ірина Сех. — Біля Підгірців Бродівського району кілька днів тому утворився 7-кілометровий корок. Вантажні машини не могли рушити з місця. А це ж міжнародна траса Київ—Чоп. Якщо їхати по ній із Рівного, то на території сусідньої області бачимо нормальну розчищену дорогу. Щойно в'їжджаємо на Львівщину — замети, ожеледь.
У грудні та з Нового року в області майже щодня сніжило.
— Через такі погодні умови районні філії не встигали розчищати дороги. Посипання сіллю не дало б результату. Лід удень танув, а вночі знову замерзав, — виправдовується Юрій Тарасович, 48 років, директор підприємства "Львівський автодор".
Коментарі