Перед морозами та снігом потрібно замаскувати дрібні та крупні подряпини на кузові автомобіля.
Так радить робити Олександр Савченко, директор однієї зі столичних автомайстерень, що спеціалізується на рихтовці та лакофарбовому ремонті автомобілів.
За його словами, дуже уважно треба підходити до дрібного ремонту лако-фарбового покриття.
Засіб усунення пошкоджень потрібно обирати залежно від подряпини.
Може бути "павутинка" - це дрібні ледь помітні подряпини. Найчастіше вони утворюються від гілок дерев. Пошкодження фарби кузова може бути таким, що матовим став лише лак або зчесано верхній шар фарби. Можлива дрібна, але глибока подряпина до самого металу.
"Павутину" забирають спеціальною пастою "антицарапін", її підбирають за кольором та втирають протягом 15-20 хв. Коштує вона від 60 грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як правильно підібрати омивач скла
"Павутинку" можна забрати поліруванням. На будь-якому СТО за це візьмуть символічну плату. На ушкоджене місце вони нанесуть спеціальну пасту та пройдуться шліфувальною машиною. Проте варто пам'ятати, що таким чином знімається верхній шар лаку, що потьмянів. Часто цю процедуру робити не варто.
Якщо пошкоджено окрім лаку ще й верхній шар фарби, але ґрунтовки ще не видно, варто скористатися гелевим олівцем.
Цей гель за структурою схожий на автомобільний лак, він повністю заповнює тріщину у фарбі. Не пропускає вологу в подряпину. Цей засіб підходить для багатьох кольорів, але особливо він рятує власників світлих машин.
Якщо подряпина глибока, але дрібна, її варто покрити фарбою зі спеціального олівця або за допомогою спеціального ремкомплекта, що складається із тюбика із фарбою та пензлика. Коштують такі засоби видалення подряпин віз 35 грн.
Якщо подряпин кілька й вони розташовані на мало помітних місцях, то можна, підібравши фарбу, замовити її 0,3 – 0,5 л. Це обійдеться у 50 – 150 грн.
ФОТОРЕПОРТАЖ: За годину прокату лімузина беруть від 1 тисячі гривень
Нанесення фарби пензликом на подряпину я називаю кустарним. Спочатку варто знежирити поверхню спиртом або іншим засобом, а потім нанести фарбу. Бажано накласти кілька шарів фарби, а зверху покрити лаком. Кожен із шарів затирати наждачною та знежирювати перед нанесенням наступних шарів. У будь-якому разі слід від подряпини буде помітним. І це не дивно, адже заводська фарба розпилена, а ця – ні.
Можна при самостійному локальному ремонті користуватися фарбою у балончиках. 350 мл коштує від 60 грн.
Подряпину варто зачистити наждачним папером, розширити її межі, зробити овальної форми. Заводську фарбу на межі із ремонтною зоною легенько зачисти, щоб свіжа фарба накладалася на старе покриття. Аби фарба не потрапила на інші поверхні, що поряд, їх варто обклеїти папером або поліетиленом.
Якщо на помітному місця автомобіля більше двох глибоких подряпин найкраще звернутися на СТО.
Технології локального ремонту зараз добре засвоєні, тому такий підхід, по-перше, забезпечить чудовий вигляд автомобіля, адже місце з колишньою подряпиною буде складно знайти. По-друге, це збереже від корозії найдорожчу деталь автомобіля - кузов, бо при неуважному чи самостійному накладанні того чи іншого засобу може утворитися пропущене місце, де збиратиметься волога. Для локального ремонту навіть у найдрібніших сучасних СТО здійснюється комп'ютерний підбір фарб і розпилюється вона із пульверизатора.
До лакофарбової поверхні потрібно ставитися дуже уважно, тримати її в чистоті.
Нанесення захисного воску просто необхідне. Його вистачає на 2-3 мийки. І це не лише для того, аби машина блищала. Головне, що такі засоби створюють плівку на фарбі, відштовхують пил та бруд. У мікротріщини та подряпини не потрапляє волога. Також потрібно остерігатися від посліду птахів, часто він роз'їдає захисний лак на фарбі. Побачивши багато комах на капоті чи "сліди" птахів, краще одразу це змити, дешевше буде.
Коментарі