51% українців віддають перевагу інтернету в якості джерела інформації, тоді як телебаченню - 44%.
Радіо та пресі перевагу надають лише 2% жителів України, свідчать дані опитування компанії Research&Branding Group.
Цьогоріч уперше кількість українців, які читають новини у мережі, перевищила число тих, хто дивиться їх на телебаченні. При цьому лише 25% респондентів не використовують канали месенджерів у якості джерела інформації.
Користувачами Facebook є 59% жителів країни. У топ-3 найпопулярніших соцмереж входять також YouTube та Instagram. Стрімко нарощує свою популярність Telegram, число користувачів якого з 2018 року зросло в 3 рази. Кожен 20-й українець є у Twitter.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як українці ставляться до закриття каналів Медведчука - опитування
51% українців підтримують перехід сфери обслуговування на державну мову. Проти обслуговування українською 20% респондентів.
Коментарі