Одне з найзнаменитіших вбрань минулого століття пішла вчора, 8 червня, з молотка. Чорна сукня з тафти, в якій 19-річна Діана Спенсер вперше вийшла в світ, продана за 192 тисячі фунтів стерлінгів (277 тисяч доларів) - майже в чотири рази дорожче прогнозованої ціни.
Предмети гардеробу принцеси Діани, виставлені на торги дизайнерами "леді Ді" Emanuel на лондонському аукціоні Kerry Taylor, роз'їжджаються по світових музеях. Виставлена на аукціон колекція у вівторок принесла в цілому 282,7 тисяч фунтів стерлінгів (407,7 тисяч доларів).
Знамениту чорну сукню придбав чилійський Музей моди.
"Тепер я знаю, що про сукню піклуватимуться належним чином, особливо враховуючи те, що два десятиліття воно пролежало в сміттєвому пакеті. Я розмовляла з паном Яруром після аукціону, і він оголосив, що після своєї смерті має намір передати цю сукню, як і інші речі Діани зі свого музею, в Кенсингтонський палац (офіційну лондонську резиденцію Діани), і я рада, що колись ця сукня повернеться додому", - заявила після торгів організатор аукціону.
Нагадаємо, дебют чорної сукні без бретелей, зробленої з тафти, відбувся в березні 1981 року, коли Діана і Чарльз приїхали на добродійний вечір. Як пізніше згадувала Діана, Чарльз не схвалив вибір нареченої, оскільки вважав, що чорний - колір трауру, проте 19-річна дівчина вирішила, що чорна сукня - кращий варіант, до того ж іншого одягу для виходу в світ у неї на той момент не було.
"Ми тоді поламали всі правила і традиції, та ми про них і не знали. Адже тоді члени королівської сім'ї носили чорне тільки на знак трауру. Ми з Девідом вважали, що вона виглядала в ній приголомшливо, не дивлячись на велике декольте. Вона була чарівна", - розповіла дизайнер Елізабет Емануель.
У свій час про сукню ходила легенда, що Діана знищила її після вечора, оскільки вбрання викликало невдоволення її родичів. Насправді ж принцеса віддала його назад дизайнерам і попросила ушити, оскільки вона схудла. Проте Девід і Елізабет Емануель вирішили, що легше буде зшити нову, і знаменита оригінальна версія сукні залишилася в їхній студії.
Коментарі