Між тим, у вівторок з води витягнули ще 4 тіла тих, хто знаходився на борту. Таким чином, загальна кількість знайдених загиблих досягла 28. Пошуки продовжуються.
Те, що стабілізатор знайдений практично цілим, говорить на користь версії розвалу літака ще в повітрі, говорять американські авіаційні експерти. Крім того, ця знахідка може значно звузити зону пошуку бортових самописців, які розташовані в хвостовій частині фюзеляжу.
Відсутність же слідів горіння на стабілізаторі не може служити доказом чого-небудь: якщо в якійсь частині лайнера стався вибух або пожежа, вогонь міг і не встигнути розповсюдитися на хвостову частину. У будь-якому випадку дослідження знайдених уламків украй важливе, оскільки допоможе зрозуміти, з якого напряму лайнер зазнав невідомого удару, який розламав його на частини.
Також допоможе і вивчення знайдених тіл загиблих. Якщо вдасться встановити особу людини і його місце в салоні, то, з урахуванням характеру тілесних ушкоджень, вдасться відновити картину катастрофи.
Між тим з"явилася версія, згідно з якою причиною катастрофи літака могла стати несправність приладів вимірювання швидкості. За неофіційними даними, експерти, які займаються розслідуванням катастрофи, перевіряють версію про збій саме цих систем.
Раніше Air France вже заявила про намір прискорити процес заміни датчиків швидкості на літаках Airbus, що належать авіакомпанії.
Представники Air France підтвердили, що ще в травні минулого року були відмічені випадки "втрати інформації про швидкість польоту" на рейсах, що виконуються літаками А330 і А340.
Проте, за словами експертів, дуже рано заявляти про те, що причиною аварії літака стали саме невірні показники датчиків.
Зараз фахівці вивчають знайдений фрагмент хвостової частини літака.
Для забезпечення пошукової операції задіяні більше 820 бразильських військових - 570 людей особового складу ВМС і 250 - ВПС. Окрім п"яти кораблів ВМС Бразилії, в ній бере участь французький фрегат, а з повітря підтримку надають 14 літаків - 12 бразильських і два французьких. Сюди ж прямує і французький атомний підводний човен "Емерод" (Смарагд). Його сучасна система виявлення може надати серйозну допомогу у пошуках бортових самописців лайнера на дні океану.
Літак A-330, що прямував з Ріо-де-Жанейро до Парижу, пропав з радарів рано вранці в понеділок, коли пролітав над Атлантикою. Відомо, що перед цим він потрапив в зону турбулентності і надіслав сигнал про неполадки з електрикою.
За матеріалами NEWSru.com, Gazeta.ua
Коментарі