Український культурний продукт стає конкурентним у світі.
Говорить в інтерв'ю журналу "Країна" експерт зі стратегій Євген Глібовицький.
"Ми на лінії ціннісного розламу. Такий конфлікт генерує культурні вибухи. Наша музика перестає бути вторинною. Можна слухати українське не тому, що своє, а тому, що добре. Зміни в культурі найважливіші на довгу перспективу. Бо позначають сталість перетворень і безпосередньо діють на суспільство, а не опосередковано через інститути. Вони найбільш гармонійні зі станом людей", - переконує експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Росія нажерлася українською етнокультурою, білоруську вже не чіпає"
" Запустили кілька інституцій, діяльність яких надважлива. Український культурний фонд дав можливість фінансувати культурні ініціативи. Український інститут при МЗС починає представляти нашу культуру за межами країни. Без цього ми і далі будемо країною, яку знають через Андрія Шевченка, братів Кличків і Чорнобиль", - каже Глібовицький.
Повне інтерв'ю з Євгеном Глібовицьким читайте у журналі "Країна" від 11 червня.
Коментарі