Протягом кількох літніх місяців у місті одна за одною позакривалися всі кав"ярні марки "Нескафе".
— Ой, а куди поділося "Нескафе"? — питає 23-річна киянка Олена, відкривши двері колишньої кав"ярні на цокольному поверсі торгового центру "Глобус".
Замість "Нескафе" в тому ж приміщенні тепер розташована інша кав"ярня, "Дабл Кофі". Олена радиться з подругою, 21-річною Оксаною. Дівчата виходять із приміщення.
— Не підемо до нього, воно дуже дороге, — пояснює Оксана "ГПУ".
Раніше під час обідньої перерви у центрі було проблематично знайти вільне місце в кав"ярні "Нескафе". Сюди на філіжанку кави заходило багато молоді, студентів. Іноземці постійно приходили познайомитися з киянками. Тепер зала "Дабл Кофі" — майже порожня. Посеред неї за столиками сидять три чоловічі компанії. Філіжанка кави коштувала в "Нескафе" до 10 грн. У "Дабл Кофі" найдешевша маленька порція — 13 грн.
Як виявилося, за кілька останніх місяців у Києві закрилися усі кав"ярні "Нескафе". Дві — у "Глобусі" на Майдані, ще одна — на Подолі (вул. Сагайдачного, 31). Більше не працює кав"ярня в торговельному центрі "Метроград" (Бессарабка). З гіпермаркету "Караван" (вул. Лугова, Оболонь) "Нескафе" виїхало наприкінці травня. У всіх зачинених "Нескафе" відкрилися кав"ярні іншої марки — "Дабл Кофі".
Кілька тижнів тому припинила свою діяльність остання "Нескафе" — на вул. Великій Житомирській, 8а. На великих вивісках "Nescafe" англійською виведено CLOSE UP (зачинено).
— Я дуже засмутився, коли побачив кілька днів тому, що кафе зачинили, — каже киянин Сергій Яковлєв, 43роки. — Живу поряд, на Володимирівській, частенько заходив сюди на каву.
Яковлєв каже, що пив тут "смачну каву за сім гривень", і обслуговували його "гарно".
Лариса Самойлова, представник міжнародної компанії "Нестле", власника бренду "Нескафе", пояснила "ГПУ" наступне. "Нестле" зачинила кав"ярні, бо "змінилася корпоративна стратегія" компанії. Це відбувається по всьому світу. Відтепер компанія спеціалізуватиметься лише на випуску напоїв і продуктів харчування.
У Києві кав"ярні "Нескафе" були франчайзинговим бізнесом. Тобто "Нестле" надавала приватним підприємцям обладнання, право використовувати бренд "Нескафе", проводила тренінги для персоналу, допомагала облаштувати дизайн приміщень. Підприємці сплачували за це певний відсоток від свого прибутку, каже Лариса Самойлова.
Коментарі