Виробник спортивного одягу Nike випустив рекламний відеоролик, спрямований проти гендерних стереотипів. Менш ніж за тиждень він набрав 2,5 млн переглядів на YouTube.
Відео за участі зіркових спортсменок закликає відмовитися від стереотипів, які оточують жінок з дитинства.
"Коли дивишся ролик - трохи плачеш від радості, гордості. Дівчата зроблені з того, що вони роблять, а не з того, що вважають інші", - поділилася Олександра Боярська, легкоатлетка і амбасадор Nike.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Донька Джонні Деппа знялась з матір'ю у рекламі
"З чого ж зроблені наші дівчата?", – співає в ролику дівчина.
Коли задумалась над цим, їй на допомогу прийшли спортсменки. Дівчина зрозуміла, що жінки зроблені із прагнень, самовіддачі і боротьби.
Режисером ролика став британець Девід Вілсон, автор кліпів Tame Impala, Metronomy і Arctic Monkeys, а також володар номінації "Ґреммі" за кліп Arcade Fire We Exist.
Коментарі