У Мінтрансі відзначили, що всього в опорну національну мережу увійдуть тільки 117 аеропортів з 351. За словами міністра транспорту Ігоря Левітіна, ця мережа належатиме державі, а решта аеропортів може бути приватизовані.
Загальний об"єм витрат на підтримку і розвиток аеродромної мережі складе 300 мільярдів рублів до 2020 року. Раніше повідомлялося про те, що Мінтранс пропонував витратити на вітчизняні аеропорти 543 мільярди рублів, з яких 80 відсотків виділить федеральний бюджет.
Окрім московського хаба, в Росії планується зробити хаби в Санкт-Петербурзі, Самарі, Катеринбурзі, Красноярську, Новосибірську і Хабаровську. Також уряд розглядає можливість створення хабов в Ростові, Краснодарі та Калінінграді.
Московський авіаційний вузол може стати конкурентом великим міжнародним хабам, наприклад, Франкфуртському аеропорту або лондонському Хітроу, тільки якщо зробити час пересадки з одного рейса на іншій мінімальним. У московських аеропортів немає таких можливостей, оскільки поки що потрібно декілька годин для того, щоб добратися з одного аеропорту в іншій, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі