Японські та американські компанії з літа цього року починають розробку надзвукового літака нового покоління. В проекті візьмуть учать - японське Агентство аерокосмічних досліджень, компанії "Кавасакі" та "Міцубісі", НАСА і компанія "Боінг".
Новий лайнер має бути економнішим, ніж його попередники, споживаючи менше палива, насамперед за рахунок зменшення опору повітря. Також планується знизити гуркіт двигунів у сто разів порівняно з англо-французьким "Конкордом", польоти якого були припинені в 2003 році через неекономічність, високий рівень шуму й забруднення навколишнього середовища.
Швидкість нового літака буде вдвічі більшою за швидкість звуку. Лайнер уміщатиме від 100 до 200 пасажирів. При своїх характеристиках він зможе приземлятися і взлітати у всіх основних аеропортах світу. Тривалість польоту з Токіо в Лос-Анджелес триватиме лише п"ять годин, це майже вдвічі менше ніж на звичайних літаках.
Розробки нового проекту коштуватимуть кілька мільярдів доларів США. Випробувальні польоти планується почати вже після 2012 року, а використання на міжнародних лініях - до 2020 року, пише Оглядач.
Коментарі