Кіберполіція застерігає від телефонних шахраїв, які видають себе за співробітників банку.
Кіберпростір – ще один фронт, де ворог підло та підступно атакує українців. Телефонне шахрайство залишається в топі найпоширеніших схем аферистів. Кіберполіція нагадала про базові правила, як не стати жертвами таких схем.
"Вашу карту заблоковано", "з вашого рахунку підозріла транзакція", "ми здійснюємо перевірку клієнтів", "нові правила під час воєнного стану". Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних громадян", – пишуть.
Аферисти можуть використовувати технологію спуфінгу для підміни номера телефону.
На іншому кінці "проводу" може бути навіть російський окупант, а на екрані вашого ґаджета буде відображатися український номер банку, пенсійного фонду, податкової, поліції тощо, повідомляють.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як убезпечити свій акаунт у Google від зламу: три поради
Пам'ятайте, що ким би не представся співбесідник телефоном і які б приводи не називав, не повідомляйте ніколи дані своєї банківської картки, особливо CVV, терміну дії картки, одноразових паролів з SMS, даних для авторизації в онлайн-банкінгу.
Навіть в умовах війни, справжні співробітники банку, або працівники державних установ не запитують таку інформацію.
Для платежів або переказів Кіберполіція радить користуватися лише перевіреними сервісами і відключати у мобільного оператора можливість віддаленої заміни SIM-карти.
"Ваш банк пропонує функцію динамічного CVV? Не нехтуйте такою пропозицією", – пишуть.
Тих, хто став жертвою телефонного шахрайства, правоохоронці закликають подати звернення на сайті Кіберполіції.
Комп'ютер або смартфон можуть зламати хакери або встановити на них небезпечні програми. Зрозуміти, що це сталося з вашим пристроєм, можна за декількома ознаками.
У разі втрати ґаджету діяти потрібно якомога швидше, аби зловмисники не встигли скористатися банківськими або конфіденційними даними. Інструкцію опублікувала кіберполіція.
Коментарі