Директор одного з крупних автопідприємств Запоріжжя Валерій Глухенький сьогодні, 19 жовтня, розповів журналістам про "неформальні" методи інструктажу водіїв автобусів перед виїздом на маршрути.
"Це європейська практика, і це добре діє", - зазначив керівник АТП під час круглого столу з приводу трагедії під Марганцем.
"Ми показуємо ролики про ДТП, де йде інформація візуальна, і запускаємо їх щодня перед виїздом на монітор, який стоїть "на виїзді", де водії отримують документи. І ця інформація 25-м кадром йде постійно. 3 місяці тому ми лише європейські ролики крутили, а зараз Росія робить дуже сильні ролики. Перед тим, як їх запустити, я їх сам переглядаю, і у мене самого "мороз по шкірі", - зізнався Глухенький.
"У мене водійські права з 1972 року. Раніше я, виїжджаючи на головну дорогу, один раз дивився на всі боки. А тепер - і два, і три рази", - розповів директор автопарку, коментуючи "профілактичні" властивості відеороликів.
Як повідомлялося, у Києві водіїв маршрутів перед виїздом на рейс ніхто не перевіряє. Як з'ясувала газета Сьогодні, маршрутчики платять лікарям і механікам за підпис і штамп на маршрутному листі.
Губернатор Дніпропетровської області Олександр Вілкул повідомив, що водій автобуса Еталон, який потрапив у крупне ДТП на залізничному переїзді під Марганцем, востаннє проходив медичний огляд у 2004 році.
Тим часом, за інформацією джерел в МВС, власник автобуса, що зіштовхнувся на переїзді під Марганцем з локомотивом, втік до Москви, повідомляє "Репортер Запорожья".
Нагадаємо, вранці 12 жовтня на переїзді на 116-му км перегону Нікополь-Марганець водій автобуса виїхав на заборонений сигнал світлофора і зіткнувся з локомотивом.
За останніми даними МНС, у результаті катастрофи загинули 45 людей.
13 жовтня в Україні було оголошено жалобу за загиблими.
Автобус перевозив людей з селища Городище до центру Марганця. Це був так званий пільговий рейс, ним безкоштовно користувалися пенсіонери, інваліди та пасажири з дітьми. Автобус був переповнений.
Стаж водія становив 36 років, з них 20 років - за кермом автобуса. Попередня причина ДТП - виїзд на заборонений сигнал. Всі обставини аварії і те, як людина з таким досвідом могла допустити таке порушення, зараз вивчає слідчо-оперативна група.
Коментарі