пʼятниця, 11 квітня 2008 15:52

У волгоградському метро їздять трамваї (ФОТО)

Начебто звичайна станція метро. Входи, турнікети, ескалатори. Але жителі інших міст, спустившись до платформ, дуже дивуються, коли бачать замість вагонів поїзда звичайний двовагонний трамвай. Визначна пам"ятка Волгограду - "метротрам", або, іншими словами, швидкісний трамвай.

Система Волгоградського метротрама (швидкісного, підземного трамвая) налічує 18 станцій, розташованих на одній лінії, загальна протяжність шляхів - 13,5 км. З них 3 станції (розташовані якраз в центрі міста) побудовано по стандартах метрополітену, ділянка завдовжки 3,3 кілометра прокладена під землею. Їдеш в звичайному трамваї - а він раз, і упірнає під землю, відвізши пасажирів в темний тунель.

Лінія сполучає найпівнічніший район міста - Тракторозаводський - з центром. Вона проходить через чотири райони міста з восьми. Весь шлях займає в середньому від 30 до 40 хвилин.

Система швидкісного трамвая була відкрита 5 листопада 1984 року після споруди підземної ділянки і реконструкції ділянок шляхів і зупинок наземного трамваю, що увійшли до складу лінії, для розвантаження міських електропоїздів. З тих пір змін в маршруті швидкісного трамвая не відбувалося. Другу чергу трамвая задумали побудувати давно, але фінансування було мізерним і будівництво затягнулося.

Зараз роботи по будівництву другої черги метротрама продовжуються - це ще декілька підземних станцій.

Обробні роботи на станції "Театр юного глядача" практично закінчені - станція оформлена в стилі театру, на черзі початок обробки вже спорудженої станції "Єльшанка". За станцією "Єльшанка" буде розміщена камера з"їздів. Протяжність лінії від площі Чекістів до Єльшанки складе 4 кілометри. Відкриття другої лінії намічене на 2008-2009 роки.

В майбутньому лінія буде продовжена на південь до Волгоградського державного університету - це буде третя черга протяжністю 6,6 кілометра. У її складі до 2010 року намічено побудувати два перегони загальною довжиною 2,5 км. із станціями "Районна" і "Сільхозакадемія", до 2015 - ще чотири завдовжки 4,1 км. із станціями "Тормосинівська", "Панфіловська", "Мікрорайон 231" і "Університет".

Особливості метротрама в тому, що на підземних ділянках організований лівобічний рух трамваїв. (Зв"язано це з тим, що трамвайні вагони мають двері тільки з одного боку.) На початку підземних ділянок тунелі міняються місцями без прямого перетину. Заїжджаєш в тунель по правих шляхах, а на підземній станції ти вже їдеш по лівих!

Підземні станції можуть бути переобладнані в ділянки повноцінного метро: платформа може бути піднята до нормального рівня. На підземних станціях встановлені своєрідні "турнікети". Перш ніж пройти, треба пробити компостером посадочний талон, який продається в касах. Проїзд коштує 6 рублів в один бік.

Підземні станції: "пл.Леніна", "Комсомольська", "Піонерська". "Піонерська" знаходиться в заплаві річки Цариця, це, швидше, не підземна станція, а поглиблене в скляну споруду.

Зараз ви читаєте новину «У волгоградському метро їздять трамваї (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути