понеділок, 25 січня 2016 15:54

Українські студенти з Ланьчжоу завершили велоподорож Лаосом

Українські студенти Богдан та Олександр, які навчаються у китайському місті Ланьчжоу, завершили велосипедну мандрівку Лаосом. Про це повідомляє Міжнародне радіо Китаю.

Під час зимових свят вони вирушили у велосипедну подорож країнами Південно-Східної Азії. Проїхавши півднем Китаю, 6 січня хлопці перетнули кордон з Лаосом. Загалом подорож тривала два тижні.

Пропонуємо дослівний короткий звіт-щоденник Богдана і Олександра про свою мандрівку.

6 січня

Перетин кордону зайняв десь півтори години, заповнили декілька форм, заплатили 32 долари, хоча офіційно написана вартість 30 доларів. Додаткових 2 долари вони беруть за роботу. Це відповідь працівника візового офісу. Так смішно на кордоні вимагати хабара у 2 долари. Нам дали візу на 30 днів.

7 січня

Прокинувся, відчуваю дискомфорт у горлі. В Лаосі вночі дуже холодно, сонце сідає досить рано (18:30), і на вулиці стає дуже холодно. Тому зранку встати з ліжка дуже складно, воно таке тепле! Холод – це коли робиш подих і бачиш свій пар, коли в зубах тримаєш комыр від куртки, щоб не дуло в шию. 20 хвилин інтенсивного руху м'язів, і ти вже забув про холод. Залишається твій товариш – туман. Так потихеньку ми здолали свої перші 10 кілометрів.

Дві години пролетіли, сонечко почало домінувати над туманом! Перед очима багато яскравих зображень, звуки природи. Знову підйом, спека неможлива, майже кожен кілометр шукаю причини зупинитись, кут сідла треба змінити, зняти куртку, дуже важко. Пройшли важкий підйом, закінчуються дерева і відкривається чудова панорама.

8 січня

У 13 кілометрах від містечка Muang Xai, побачили дорожній знак водопаду.

При в'їзді була табличка з ціною, для іноземців 5000 кіп, але ми пройшли безкоштовно.
Людей зовсім не було. Хоча я побачив сміття. Тобто люди сюди приїжджають.
Дивовижна природа, кожен глибокий подих свіжого повітря надає сили, відчуваєш силу води яка б'є по скелі і прорізає свою лінію шляху.
Діти в Лаосі, їх тут так багато.
Для них дуже важлива твоя увага. Вони першими вітаються і чекають на відповідь. Коли вона прозвучала, радіють, дивлячись на своїх товаришів.
Також вони можуть бігти за тобою й прощатися: "бай-бай".

9 січня

Все змінюється дуже швидко. Щойно були величезні гори, а тепер довкола рисові поля.

10 січня

Вирішили заїхати на старий міст, він зроблений із дерева, дуже багато скутерів, велосипедів. Вперше бачу таку конструкцію.

Перший день відпочинку – у місті Luang Probang. Зайшли в буддійський монастир Пхоу Сі, піднялися вгору. Зліва ріка Нам Кан, з правого боку ріка Меконг.
11 січня

Підйом у гору, якісь прикольні дерева, ніколи таких не бачив.

Після кожного спуску йде підйом, сонце починає сідати, неймовірна краса.

12 січня

Чудовий ранок починається з приємної зустрічі. Я познайомився з лаоською сім'єю, вони пригостили мене кавою і смачним хлібом. Приїхали сюди на сімейне свято, зараз живуть у столиці Лаосу. Тільки уявіть: окрім того, що вони працюють на високих посадах у міністерстві освіти і спорту Лаосу, також навчаються в університеті Таїланду. Посміхаючись, кажуть: "ми спершу дали освіту дітям, а тепер настав наш час". Їх син закінчив навчання в Америці і продовжує навчання в Австралії.

13 січня

Поснідали, треба спробувати упірнути у гаряче джерело. Так класно, людей не було, я пішов ліг в природно зроблену ванну, лежу відпочиваю, вода тепла, так не хочеться нікуди йти.

Дорогою з'являється худоба, яка постійно змушує бути уважним. Вони переходять дорогу, як їм заманеться.

14 січня

Місцеві діти відразу підбігають до нас, їм дуже цікаві наші велосипеди, а я тим часом оглядаюсь довкола і розумію, наскільки тут інакше влаштоване життя, такий колорит і контраст.

Бачимо бій півнів, зупиняємось подивитись. Я ще давно знав, що головне у півня не пір'я, а його характер.

15 січня

У Лаосі всі школяри одягнені у шкільну форму.

16 січня

Приїхали в столицю Лаосу. Сюди вкладають гроші, урбанізація міста йде повним ходом.
17 січня

Я два роки планував подорож до Лаосу. Мій товариш Пхон Фон кожні канікули привозив подарунки для мене, лаоську каву, пиво. Розповідав про свою країну, запрошував на лаоські свята у Китаї. Ось перші слова які я чую від нього: "Welcome to Laos".
18 січня

Приїхали подивитись найстаріший храм Лаосу. Друзі кажуть: "ви повинні зробити фотографію, кожний, хто приїхав до Лаосу, має сфотографуватися на фоні цього храму". Декілька разів він був знищений ворогами – Таїландом та В'єтнамом.

Ця будівля збудована на честь воїнів, які боролися за незалежність Лаосу.
Можна піднятися на оглядовий майданчик, з якого відкривається панорама міста.

19 січня

Після обіду ми приїхали в парк у 20 кілометрах від В'єтьяну, біля кордону з Таїландом. Комбінація індуїзму і буддизму.

20 січня

Наші друзі везуть нас до кордону Лаосу, купують каву, ми спілкуємося, дуже дякуємо за чудовий прийом. Вони просять нас залишитись ще на один день. Ми прийняли рішення, нам треба продовжувати рух! Залишатися готовими до всього нового! Вперед! Push Yourself!

Зараз ви читаєте новину «Українські студенти з Ланьчжоу завершили велоподорож Лаосом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua