Ан-225 "Мрія" авіакомпанії "Авіалінії Антонов" успішно виконав 12-й рейс із доставки вантажів. Ним завершує найбільший за кількістю послідовних рейсів проект в історії експлуатації цього літака на комерційному ринку.
У рамках цієї логістичної операції з Чилі до Болівії було перевезено 12 генераторів для теплоелектростанції.
Кожним рейсом "Мрія" доставляла вантаж вагою до 160 т. Початкова конфігурація вантажів не дозволяла завантажити їх до кабіни літака. Для вирішення цієї проблеми знадобилося змінити конструкцію такелажних вузлів на вантажі – зробити їх на болтових з'єднаннях такими, що демонтуються.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Антонов" випускатиме безпілотні літаючі таксі
Також, аби змінити схему спирання вантажів на підлогу літака, застосували технологію зворотного прогину основи вантажів. А для надійного закріплення вантажів розробили спеціальну швартувальну схему.
Крім того, фахівці розробили спеціальні рекомендації льотному екіпажу Ан-225 щодо обмеження максимально припустимих перевантажень під час зльоту, польоту та посадки літака. Зважаючи на те, що в аеропорту Чіморе, Болівія, куди доправлялись вантажі, відсутнє обладнання для виконання рейсів у нічний час, всю операцію було сплановано таким чином, щоб літак приземлявся на світанку та вилітав перед заходом сонця.
Свій перший комерційний рейс літак "Мрія" здійснив 2 роки тому. 15 травня 2016 року він прилетів до аеропорта австралійського міста Перт.
Коментарі