Місцева влада обіцяє жителям Запоріжжя побудувати незвичайне метро.
Це чудо-техніки носить гучну назву "РАДАН", але насправді потяг метро буде складатися всього з двох вагончиків, які перевозитимуть пасажирів по підземних тунелях, а деякі ділянки дороги долати по поверхні.
Як розповів начальник міського управління архітектури і містобудування, головний архітектор міста Віктор Трубін, "РАДАН" відрізняється від традиційного метро і принципом роботи. Він функціонуватиме автоматично без водія-машиніста.
За словами Трубіна, ідея створення метрополітену з"явилася ще п"ять років тому. Згідно з генеральним планом забудови міста, до 2026 року в Запоріжжі повинні запустити метро.
Поки заплановано будівництво всього двох гілок метрополітену.
"Перша - з"єднає Південний мікрорайон міста і проспект імені Леніна. Передбачається, що на проспекті буде 4 станції. Підземка пройде під вулицею Новокузнецька, вийде на залізничний вокзал і далі по проспекту до річкового порту. Друга гілка з"єднає Хортицький район з промисловим майданчиком нашого міста - Запорізьким титаномагнієвим комбінатом, заводами "Кремнійполімер", "Запоріжсталь" і "Дніпроспецсталь", - розповів чиновник.
Самі ж місцеві жителі обласного центру до новини віднеслися спокійно. "Як їздили на маршрутках, так і їздитимемо. А метро - я думаю, це повітряний замок", - махнув рукою запорожець Валерій Іванович, який чекав на маршрутку на зупинці.
"У Дніпропетровську скільки вже будують метро, а до відкриття нашого ми і не доживемо", - підтримала чоловіка пенсіонерка Тетяна Петрівна. Та і головний архітектор Запоріжжя переконаний, що раніше ніж через п"ять років будувати не почнуть. Тим часом влада вже виділила місця для будівництва станцій і ретельно охороняють майданчики від посягань інших забудовників.
За матеріалом Сегодня
Коментарі