
Українських дітей вчать у школах тому, що їм ніколи не знадобиться.
Про це в ефірі телеканалу ТВі заявив політолог і викладач Олексій Гарань.
"Велика проблема середньої освіти в тому, що в учнів намагаються запхнути максимум знань з кожної дисципліни", - сказав Гарань.
На його думку, стільки знань дітям не потрібно.
"Треба робити підручники цікавими, щоб у дитини з'являлося бажання їх читати. Має бути якийсь мінімум наук", - вважає Гарань.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Журналіст пропонує ще зі школи вчити дітей фільтрувати інформацію зі ЗМІ
Викладач пояснив, що у дітей, які хочуть отримати хороші оцінки, на всі науки не вистачає часу.
"Бо треба вчити і намагатися зрозуміти те, що їм потім ніколи не буде потрібно", - пояснив Гарань.
Нагадаємо, останнім часом у вітчизняних школах поширились випадки, коли дітей намагаються залучити до політики. Зокрема, на Сумщині школярів змусили писати роботи про успіхи влади. Там старшокласникам пропонують написати твір-роздум на тему "Я пишаюся новою Сумщиною!". Нагородження нібито має відбутися 26 жовтня – за два дні до голосування на парламентських виборах.
А на Одещині, за інформацією народного депутата Ольги Герасим'юк, вчителі змушують школярів малювати малюнки для кандидата в народні депутати, "регіонала" Сергія Ківалова за те, що він добився виділення з бюджету грошей на купівлю комп`ютерів для школи.
Коментарі
5Образовательная политика в сегодняшней Украине носит ЦЕЛЕНАПРАВЛЕННО разрушительный характер. Это очевидно и за это надо судить высоких руководителей.
Канализация (т.е. чисто профильное) образование губительно. Надо ребенку давать максимум знаний во время его развития в школе. Чем шире кругозор, тем лучше он спообен воспринимать окружающий мир, тем лучше он распознает ложь и уловки системы. Если будет уменьшение кол-ва предметов, наши дети только и будут знать либо математику, либо физику, либо лирику. Знаний мало не бывает. И ребенку их надо давать по максимуму. Пусть он знает много, и если ему нравится физика или рисование - пусть он их изучает более глубоко. Но НЕЛЬЗЯ нам идти по Западному пути, ибо эта система и способ жизни ГУБИТЕЛЬНЫ - они ведут к эгоизму и к превращению народа в покорную толпу рабов, которые считаю, что они свободны.
Є такй момент в радянській та пост-радянській педагогіці. Гонитва "догонимо та перегонимо" зробила погану послугу народу. Виховані цілі покоління, які знають багато загально наукових фактів та не вміють користуватися знаннями в житті. Можемо скільки завгодно хвалити радянську школу і козлити Західну, та загальний рівень життя та розвиток науки, промисловості, економіки, суспільства говорить про протилежне. Ми такі розумні не здатні ні до чого, а вони такі тупі панують у світі і живуть як нам і не снилося.
Доводилося переглядати декілька сучасних підручників. З англійської мови, напр, під авторством А. Несвіт. Це трагедія. Зеро методикі. Учням в 4му класі пропонуються за складністю інститутські тексти (2-3 курс). Також з укр.мови для 4го кл. Скажу так, що цей підручник буде тільки сприяти тому, щоб російськомовна дитина зненавиділа укр.мову -таке враження, що відбирали найбільш занудні "мертві" тексти у пів-науковому стилі.
Гонитва, або "щурячі перегони" - це якраз яскрава характеристична риса західної освіти як в Європі, так і в Станах, де вже з дітсадка починаються рейтинги, де кожна дитина знає, на якому вона місці щодо інших учнів, де діти не дають одне одному списувати і взагалі кожен сам за себе як в джунглях. Про це мені розповідав один американець. Можливо, на поезії або літературних знаннях і не заробиш, але коли дивишся програми "Дурнєв+1" стає моторошно. Ця молодь, яка не знає таблички множення, за 10 років буде вирішувати долю країни. Скільки помилок в інтернеті! Хоча б назва даної статті: "...учат много лишнему " - це на якій мові? Безграмотним стадом легше маніпулювати, можна втиснути будь-які бредові ідеї,переписати минуле ітп.