У лондонському метро відбулася рекламна акція, в якій взяли участь чотири повністю роздягнені офісні працівники.
Поділившись на пари, учасники акції - двоє чоловіків і дві жінки - здійснили поїздку в підземці до місця своєї роботи. Їм дозволили надягти взуття і прикрити геніталії сумками або кейсами. При цьому вони повинні були вести себе максимально природно і не звертати увагу на погляди попутників.
"Гола" поїздка в метро стала своєрідною рекламою нового документального телесеріалу, який повинен вийти в ефір британського телебачення у вівторок, 18 травня. Серіал під назвою "The Naked Office" ("Голий офіс") присвячений способам поліпшення результатів роботи комерційних компаній.
Фахівці з особистісного росту вважають, що поїздка в метро голяка - це серйозне психологічне випробування, яке здатне допомогти офісним працівникам стати більш стійкими до стресових ситуацій, а також навчити їх працювати в команді.
Раніше схожа на цю рекламу акція відбулася в Нью-Йорку. На початку 2010 року близько трьох тисяч осіб взяли участь у флеш-мобі "У метро без штанів": вони спускалися в метро, заходили у вагони, а потім знімали нижню частину одягу і продовжували поїздку до станції призначення, роблячи вигляд, що нічого незвичайного не відбулося. Акція "В метро без штанів" відбувається регулярно і не має рекламного характеру.
Коментарі
5