В Україні запустили електронний сервіс для перевірки оплати квитанцій. Таке рішення прийняли на засіданні Кабінету міністрів 24 грудня.
"За допомогою цього сервісу можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою. Зараз, якщо ви сплачуєте держпослуги (паспорт, авто, рагс тощо) - у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через інтернет-банк або мобільний додаток", - написав міністр Кабміну Дмитро Дубілет у Telegram.
Як працює сервіс:
1. Замість паперової квитанції ви надаєте просто її код.
2. Той, хто перевіряє платіж, заходить на check.gov.ua та вводить цей код.
Також Дубілет наголосив, що сервіс дозволяє заощаджувати, оскільки не потрібно сплачувати комісію під час оплати квитанції в банку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці зможуть вибрати банк, в якому хочуть отримувати зарплату
Наразі до сервісу підключені два банки - Приватбанк і monobank. Інші приєднають найближчим часом. Щоб закріпити запуск сервісу, Кабмін запустить гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитись, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.
Крім того, сьогодні Мінцифри представило соцдослідження щодо навиків українців в користуванні цифровими послугами. За його результатами, зовсім не володіють цифровими навичками 15,1% українців, володіють низьким рівнем - 37,9% громадян.
34% українців 18-70 років за останній рік були жертвами хоча б одного з видів шахрайства в інтернеті, а серед молоді 10-17 років - 49,5%.
Найбільш незахищеними сегментами в інтернеті є молодь до 16 років, та люди старше 60 років.
Уряд готує "революцію" взаємодії державних органів із громадянами.
Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет у Telegram:
"Плануємо запустити можливість спілкуватися з держорганами через месенджери. Через ті самі месенджери, якими ви користуєтесь щодня в своєму смартфоні (також будуть веб-версії, якщо немає смартфона або просто зручніше з комп'ютера).
Коментарі