неділя, 15 жовтня 2017 13:07

Соцреклама про чіпування собак перемогла на Molodiya Festival
5

Фото: Kiril Tigai

Переможців фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival нагородили у київському кінотеатрі Планета Кіно. Серед озвучених учасниками тем — електронне чіпування домашніх тварин, самотнє життя літніх людей в геріатричних пансіонатах, права велосипедистів на дорогах, патронатні родини, етичне ставлення до тварин.

Третє місце конкурсу отримав ролик з Вірменії.

- Після Геноциду 1915 року вірменам довелося нелегко. Тоді знадобилася допомога усього світу для того, щоб пережити цей удар історії. Тому ми кажемо "спасибі" народам, які прийняли нас і підтримали у важкий момент, — розповідають автори ролика Андранік Берберян та Андрій Лідаговський.

Друге місце посіла соціальна реклама про важливість чіпування домашніх тварин:

- Це розповідь про особливість системи, коли за допомогою мікрочіпа, що його безболісно вводять під шкірку тварини, можна ідентифікувати її власника. Львів стане першим містом в Україні, де за підтримки місцевих комунальних служб (ЛКП "Лев") чіпування домашніх собак системно проводитиметься як соціальний проект: перші п'ять тисяч тварин будуть прочіповані безкоштовно, — кажуть автори Young&Hungry production.

Переможцем фестивалю стала робота також про електронний реєстр тварин Animal ID, який допоможе песику завжди знайти дорогу додому:

- Щодня в Україні губляться сотні, а можливо навіть і тисячі тварин! На жаль, більшість із них не повертаються додому, бо просто забули чи не можуть знайти адресу проживання. Наш соціальний ролик показує, що рішення є і воно надзвичайно просте — зареєструвавши свого чотирилапого друга один раз, ви турбуєтесь про нього назавжди, — пояснюють режисери Аліна Маточкіна та Микита Булгаков.

У номінації "постер" перемогу отримав ролик про гендерні стереотипи.

Прийом робіт на наступний фестиваль вже почався, організатори і партнери очікують ще більше актуальних тем:

- Цього разу вразив ролик про те, що через недостатню кількість дефібриляторів в Україні щороку гине 40 000 чоловік. Це важливо. Але разом із тим хотілося б бачити більше соціальної реклами, яка стосується військової тематики, як, наприклад, ролик про військовополонених. Війна — наболіла тема, яка стосується всіх і не можна її ігнорувати, адже від цього залежить майбутнє всієї країни в цілому", — каже Ірина Кучма з компанії "Каштан 2000".

У журі конкурсу: Олександр Смірнов (Tabasco), Ярослав Сердюк (Banda Agenсy), Максим Назаров (Publisis Ukraine), Влад Галяпа (Provid), Гліб Петров (Madcats Agency), Олексій Морозов (Havas Digital Kyiv) та команда Molodiya Festival.

Переможці отримали грошові винагороди та ротацію на усіх великих екранах мережі кінотеатрів "Планета Кіно" у 5 містах України.

Зараз ви читаєте новину «Соцреклама про чіпування собак перемогла на Molodiya Festival». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути