Держпродспоживслужба пояснила, що робити, якщо здані у хімчистку речі споживачу повернули зіпсованими.
Під час видачі замовлення порібно перевірити якість виконання послуги у присутності замовника, нагадує відомство.
Споживач має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню.
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", у разі виявлення недоліків у виконаній роботі, споживач має право на свій вибір вимагати:
безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі в розумний строк;
зменшення ціни виконаної роботи;
безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків виконаної роботи своїми силами чи із залученням третьої особи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як оформити пенсію онлайн: кілька кроків
Такі вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання).
А в разі неможливості виявлення недоліків ‒ протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором.
Виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача.
"Якщо вам повертають неякісно очищені або зіпсовані речі ‒ зверніться до адміністрації закладу з письмовою скаргою", ‒ пише Держпродспоживслужба.
До скарги слід додати копію квитанції з хімчистки та копії інших документів, що можуть бути доказами (копія документа, що засвідчує вартість речі, копія довідки про оціночну вартість речі).
У разі зникнення речей з камери зберігання у магазині потрібно відразу викликати адміністрацію закладу і поліцію. Адміністрація супермаркету несе повну відповідальність за схоронність речей.
Держпродспоживслужба порадила, що робити, коли ціна на ціннику і в чекові відрізняються.
Коментарі