Більшість громадян України не планують відмовлятися від різдвяно-новорічного шопінгу.
Зокрема, українці планують витратити на святкові покупки від 1 до 5 тис. гривень. Про це йдеться в дослідженні від компанії Deloitte.
Більша частина українців (59%) не планує відмовлятися від святкових покупок, але цей показник дещо менший, якщо порівняти з минулим роком (61%).
"Більшість опитаних (64%) мають наміри розпочати шопінг у період з 1 до 24 грудня. Для порівняння - минулого року українці переважно відкладали покупки на другу половину грудня. Щодо бюджету, то для 56% українців він становитиме від 1 до 5 тисяч гривень. У 2022 році таку ж суму були готові витратити 49% респондентів", - зазначають експерти.
Згідно з дослідженням, 49% українців витратять більше коштів на святкування Нового року, порівнюючи з Різдвом. Найбільше коштів на святкування Нового року планують витратити респонденти у східних областях України, в той час, як на святкування Різдва, - в західних регіонах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що подарувати дружині на Новий рік: п'ять безпрограшних ідей
Зазначається, що найпопулярнішими категоріями товарів усе ще залишаються продукти харчування, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої.
Також цікавим та надихальним спостереженням для дослідників стало те, що молоде покоління українців (18-27 років), попри війну та всю непередбачуваність, яку вона зумовлює, найбільше серед інших вікових груп готові витрачати кошти на облаштування свого побуту, купуючи меблі, посуд, декор тощо.
Зокрема, як йдеться в дослідженні, 68% респондентів (минулого року - 61%) планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійність.
86% із них направлять допомогу захисникам на передовій. 66% українців віддадуть перевагу продавцям, які підтримують ЗСУ та постраждалих від війни цивільних, переказуючи на допомогу частину коштів з кожної покупки.
У листопаді розмір середньої заробітної плати в Україні зріс до 18 500 грн.
Водночас зменшилась кількість пропозицій роботи на ринку праці, натомість кількість відгуків від шукачів зросла вперше з початку року. Про це йдеться у дослідженні сервісу з пошуку роботи Work.ua.
Коментарі