Криму вигадали новий символ. Спіральний логотип нагадує раковину молюска рапана.
Бренд Автономної Республіки Крим презентували в Києві. Символіку острова розробила компанія "iBrand Design Consulting".
"Ми намагалися знайти максимально лаконічний образ, який дозволить комунікувати якомога більше символіки і говорити про якомога більшим, але залишаючись при цьому досить простим, впізнаваним і здатним для відтворення простою людиною. У той же час ми розшифрували його за елементами", - зазначив директор "iBrand Design Consulting" Олексій Сотніков.
"Також спіраль - це змішання. Ми говоримо про змішування культур. В результаті у нас вийшла раковина з перлиною в середині. Все це ми назвали" The pearl of the world ". Власне перлина світу. Можливо, не скромно, але географічне положення та історичний аспект і культурне багатство регіону дозволяють застосовувати саме таку характеристику ", - підсумував представник розробника.
Логотип зробили у трьох мовних версіях - українською, російською та англійською.
Крім логотипу, для Криму розробили стилістику, на основі якої створили друковану продукцію, прапори та сувеніри. Рекламні постери з новою символікою планують розмістити на вулицях в наступному році. "Я сподіваюся, що вже в 2012 все це можна буде побачити в містах України, і, можливо, ближнього зарубіжжя", - зазначив Сотников.
Коментарі
1